BUSINESS INSPIRED WORKWEAR


Dette er det første indlæg i lang tid som bliver på dansk. Det er netop rettet til mine danske læsere. 
Jeg har i lang tid været helt vildt fascineret af Business looket. Så jeg vil gerne vise jer nogle fantastiske måder det kan styles, mixes og matche på kryds og tværs. 
Forelsk jer i disse looks ligesom jeg gjorde, og bliv inspireret til at skabe jeres eget look. 

At sammensætte et business look til at være så casual cool som de her piger gør, er bare noget jeg virkelig er fan af.

Hemmeligheden til at skabe et look som dette er faktisk bare enkelthed. Hvis bare du har de enkelte basis ting i dit skab, såsom blazeren, skjorten og evt. poloen. Så er du godt kørende til dit eget business look. Jeg fandt en blazer forleden med bælte i taljen, hvilket jeg er synes fungere utrolig godt, og giver lige et tvist i forhold til den klassiske stil. Tjek den ud her. Poloen har ikke rigtig været noget for mig før i tiden. Men ærlig talt så er jeg faldet pladask for den for nyligt. Jeg skal helt sikkert have fat i enten en kjole eller T-shirt, som passer perfekt til min figur.

Jeg har egentlig altid godt kunne tænke mig at kunne bære business looket. Faktisk bare have en stil der bare var så stilren fra top til tå. Det udstråler bare at man har styr på tingene. Uanset hvad du arbejder med, kan det bæres.

 Disse 5 styles er noget jeg selv ved jeg skal have i min garderobe for at skabe mit eget look.
Desuden er det godt at tænke på kvaliteten når der købes tøj som skal bruges på jobbet. Og jeg ved at disse 5 styles opfylder det krav. 
Fundet hos Engelbert Strauss: Grå Polo HER | Sort Skjorte HER | Hvid top HER | Sort trøje HER | Bordeaux rød Polo HER

Håber jeg kunne inspirere jer! 

Kommentarer

  1. Great inspiration x

    http://www.fashioliezta.com

    SvarSlet
  2. Fantastic inspirations, love "the blazer" inspo! <3

    www.fashion-utopia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Wioletta. Glad you liked it :)

      Slet
  3. Such a great inpiration! Congrats!
    www.aboutfashionstreet.com

    SvarSlet

Send en kommentar