10.09.12 | BACK FROM BERLIN

Photobucket I fredags kl 18:30 var jeg hjemme på kollegiet igen. Min kæreste var også lige ankommet. Det var virkelig en hyggelig weekend med kæresten. Vi fik shoppet, spist Spaghetti Bolognese i forskellige varianter, og det bedste var lige godt at vi fik sushi i lørdags! Jeg elsker sushi! Vi fik også gået aften ture.

MEN berlin turen....Var virkelig en fed tur! Der er simpelthen så mange personligheder i Berlin. Skide spændende at tage billeder af mennesker. Desværre var der mange der ikke ville have det.. Men jeg fik da oplevet lidt. Besøgte forskellige barer, spiste på lækre restauranter, mødte spændende mennesker, smadrede mine fødder efter at gå hver eneste dag fra kl 10 til 01 om natten. Jeg har taget rigtig mange billeder. Men slet ikke nogle billeder af berlins typiske seværdigheder. Kun dette billede af muren. Men jeg lover jer at der kommer en hel del billeder.

Kommentarer

  1. Jeg venter spændt på flere billeder :-*

    SvarSlet
  2. Hej Kathrine.. Jeg har nomineret dig til en liebster award! :) http://kiki-elisabeth.com/2012/09/10/liebster-blog-award/

    SvarSlet

Send en kommentar